Условия за поддръжка на софтуерни продукти

Всички подадени проблеми, се класифицират на три групи в зависимост от приоритета им:

П1 - Сериозно влияние върху бизнес процесите:  Критични дефекти са случаите, в които критичната по важност за бизнеса функционалност на системата не функционира нормално и това има критично отражение върху бизнес операциите на потребителите. Като П1 се класифицират критични дефекти, оказващи влияние на повече от 30% от потребителите на системата;

П2 - Съществено влияние върху бизнес процесите: Системата функционира непълноценно и това има съществено отражение върху бизнес операциите вследствие на неприемлива производителност (забавяне на работата) или генериране на грешни данни. Като П2 се класифицират и критични дефекти при условие, че оказват влияние на не повече от 30% от потребителите на системата;

П3 - Несъществено влияние върху бизнес процесите: Нормалното функциониране на системата или модул от нея е влошено, но по-голяма част от функционалната й способност е незасегната.

Приоритет / Влияние

Време за реакция и започване на работа по проблема

Време за реализиране на временно решение на проблема

Време за отстраняване на проблема

П1 - Сериозно влияние върху бизнес процесите

До 2 часа

До 8 часа

До 24 часа

П2 - Съществено влияние върху бизнес процесите

До 4 часа

До 16 часа

До 48 часа

П3 - Несъществено влияние върху бизнес процесите

До 8 часа

До 24 часа

До 72 часа

 

Какви са общите условия за поддръжка на софтуер?

С АБОНАМЕНТ

 

БЕЗ АБОНАМЕНТ

 

»  Получавате всички нови версии на продукта безплатно.

»  Получавате бърза и професионална помощ в случай на възникнали проблеми при работа с програмата Ви – поправка на база данни, преинсталация на модули, консултации по телефон или телеграм чат;

»  Ние се грижим за безпроблемната работа на Вашата програма.

»  Можете да давате мнения и препоръки за функционалностите на програмата;

»  Ползвате преференциални цени при подновяване на годишния си абонамент в рамките на последния месец от изтичането му.

»  Ползвате преференциални цени при закупуване на допълнителни лицензи за програмата.

»  продължавате да  използвате  продукта, с версията, която имате към момента на изтичането на последната Ви абонаментна поддръжка.

»  Приемате, че в случай на грешка при ежедневната работа, повреда на базата данни от външни фактори или какъвто и да е друг проблем при работа с програмата, Вие поемате грижата за отстраняване на проблема.

»  Не ползвате преференциалните цени при подновяване на лиценз по-късно от датата на последното му изтичане.

»  Не ползвате преференциалните цени за допълнителни лицензи на програмата.

»  В случай, че все пак имате нужда от намесата на разработчика на продукта, услугата се извършва след предварително заплащане, според естеството на възникналия проблем.

Намирате ли за полезно?