Всички подадени проблеми, се класифицират на три групи в зависимост от приоритета им:
П1 - Сериозно влияние върху бизнес процесите: Критични дефекти са случаите, в които критичната по важност за бизнеса функционалност на системата не функционира нормално и това има критично отражение върху бизнес операциите на потребителите. Като П1 се класифицират критични дефекти, оказващи влияние на повече от 30% от потребителите на системата;
П2 - Съществено влияние върху бизнес процесите: Системата функционира непълноценно и това има съществено отражение върху бизнес операциите вследствие на неприемлива производителност (забавяне на работата) или генериране на грешни данни. Като П2 се класифицират и критични дефекти при условие, че оказват влияние на не повече от 30% от потребителите на системата;
П3 - Несъществено влияние върху бизнес процесите: Нормалното функциониране на системата или модул от нея е влошено, но по-голяма част от функционалната й способност е незасегната.
Приоритет / Влияние |
Време за реакция и започване на работа по проблема |
Време за реализиране на временно решение на проблема |
Време за отстраняване на проблема |
П1 - Сериозно влияние върху бизнес процесите |
До 2 часа |
До 8 часа |
До 24 часа |
П2 - Съществено влияние върху бизнес процесите |
До 4 часа |
До 16 часа |
До 48 часа |
П3 - Несъществено влияние върху бизнес процесите |
До 8 часа |
До 24 часа |
До 72 часа |
Какви са общите условия за поддръжка на софтуер?
С АБОНАМЕНТ |
БЕЗ АБОНАМЕНТ |
» Получавате всички нови версии на продукта безплатно. » Получавате бърза и професионална помощ в случай на възникнали проблеми при работа с програмата Ви – поправка на база данни, преинсталация на модули, консултации по телефон или телеграм чат; » Ние се грижим за безпроблемната работа на Вашата програма. » Можете да давате мнения и препоръки за функционалностите на програмата; » Ползвате преференциални цени при подновяване на годишния си абонамент в рамките на последния месец от изтичането му. » Ползвате преференциални цени при закупуване на допълнителни лицензи за програмата. |
» продължавате да използвате продукта, с версията, която имате към момента на изтичането на последната Ви абонаментна поддръжка. » Приемате, че в случай на грешка при ежедневната работа, повреда на базата данни от външни фактори или какъвто и да е друг проблем при работа с програмата, Вие поемате грижата за отстраняване на проблема. » Не ползвате преференциалните цени при подновяване на лиценз по-късно от датата на последното му изтичане. » Не ползвате преференциалните цени за допълнителни лицензи на програмата. » В случай, че все пак имате нужда от намесата на разработчика на продукта, услугата се извършва след предварително заплащане, според естеството на възникналия проблем. |